BANKA MAĞDURU OLMAYIN KREDİSİZ KALMAYIN

BANKA MAĞDURU OLMAYIN KREDİSİZ KALMAYIN

BANKA MAĞDURU OLMAYIN KREDİSİZ KALMAYIN

Aynı dili konuşmamıza karşın, konuşurken aynı şeyleri anlıyor muyuz? Anladığımız en doğrusu mu? Yanlış anladıklarımızla ilgili sonrasında aldığımız kararlar en doğrusu mu? Firma-banka ilişkileri de yanlış anlaşılmanın en fazla yaşandığı ilişkiler arasında baş sırayı çekiyor. Anlamıyor, ön yargıyla karar veriyoruz. Firma ortağının veya yöneticisinin söylediği, bankacının anladığının çok dışında bir şey olabiliyor. Bu kitapta, en azından banka-firma ilişkilerinde bu yanlış anlamaların önüne geçmeyi hedefledim. Her iki tarafa da faydalı olacağını umut ediyorum.
Kitabı okurken firmanızdan, kendinizden örnekler göreceksiniz. “Evet, bunları bende yaşamıştım, ben de aynı önlemleri almıştım” diyeceksiniz. Banka-firma faaliyetlerinden daha başarılı sonuçlar almanız beni mutlu edecektir. Çok hoşunuza gidecek ve okurken keyif alacaksınız. 

Sayfa Sayısı: 136
Baskı Yılı: 2011